Desigur. Dacă pregătirile mirelui și ale miresei se desfășoară în locații diferite este necesară prezența unui fotograf / videograf suplimentar. De asemenea, în cazul evenimentelor de amploare (mai mult de 200 de participanți), vă recomandăm să optați pentru o echipă formată din doi fotografi și doi videografi.
Echipa foto-video este prezentă într-un interval de 15 ore pe parcursul evenimentului, dar nu mai târziu de ora 03.00.
În echipa Bobby G. lucrează doi fotografi profesioniști, doi videografi profesioniști și doi editori foto/video. Putem forma două echipe diferite (fotograf + videograf) sau o echipă de patru profesioniști (doi fotografi + doi videografi).
În funcție de bugetul alocat și în funcție de dorințele și necesitățile voastre, putem crea împreună un pachet de servicii personalizat.
Pentru fotografiere / filmare folosim camere profesionale mirrorless Sony A7RIV, Sony A7RIII, Sony A7IV, Sony A7III, cu obiective profesionale Zeiss, Sony sau Tamron, precum și drone din gama DJI. Pentru înregistrarea sunetului utilizăm recordere profesionale marca Tascam, lavaliere wireless DJI și microfoane din gama profesionala Sony. Stabilizarea imaginii o realizăm cu ajutorul echipamentelor profesionale de stabilizare – sistem electronic – DJI Ronin SC, Zhiyun Weebill 3, Zhiyun Crane M3S, precum și monopiede din gama Sirui Carbon.
Editarea fotografiilor înseamnă că o mare parte din munca noastră are loc după terminarea evenimentului. Fotografiile sunt selectate în funcție de diverse criterii: relevanță, expresivitate, corectitudine, potențial artistic, etc. După acest proces de selecție urmează zeci de ore de muncă pentru obținerea unor imagini cu adevărat de calitate. Fiecare imagine pe care o veți primi ca material final este editată individual, una câte una, editarea realizându-se din punct de vedere al compoziției, luminozității, contrastului și saturației culorilor. Întregul proces se desfășoară în studioul nostru, asigurând un control complet al rezultatului final. Astfel, asigurăm garanția că imaginile și materialele video vor fi livrate la cele mai înalte standarde. Puteți opta, contra cost, pentru prelucrarea avansată a fotografiilor ce intră în componența albumului de nuntă. Totul pentru a sublinia acel mic detaliu care face diferența.
Ședințele foto de logodnă (Save the date) îndeplinesc mai multe roluri. Printre acestea se pot enumera câteva: veți cunoaște fotograful care participă la nuntă; stabilim împreună programul și stilul de lucru; stabilim unghiurile și pozițiile care vă avantajează; puteți schimba mai multe ținute; vă familiarizați cu echipamentele foto; scăpați de emoțiile din fata camerelor. La aceste ședințe foto se obțin imagini spectaculoase ce pot fi proiectate la nuntă.
Ședințele foto realizate după nuntă (Trash the dress) ne permit să alegem locații pe care nu le-am fi putut alege în ziua evenimentului; de asemenea, nu vor mai exista constrângeri legate de timp sau de condițiile meteo; sunteți mai relaxați și nu mai există diversele presiuni din ziua nunții.
Cheltuielile ocazionate de transportul în afara țării, cazarea și asigurarea hranei pentru echipa foto-video intră în sarcina voastră.
Alegerea vă aparține în totalitate!
După confirmarea disponibilității datei în calendarul nostru, vă invităm la o întâlnire pentru a ne cunoaște.
Rezervarea datei se face odată cu semnarea contractului și achitarea taxei de rezervare (avans 20% din valoarea totală a contractului).
Albumele foto suplimentare se vor achita integral în avans.
Costurile generate de transport, cazare și masa din ziua evenimentului reprezintă costuri suplimentare.